هیئت ورزش های همگانی استان یزد با انتشار بیانیه ای بر آمادگی هیئت ورزش های همگانی استان   برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تاكید كرد.

به گزارش یزدفردا :در این بیانیه آمده است: از همه کسانی که به نوعی در امر ورزش همگانی سهیم هستند ، دعوت می شود تا با حضور گسترده وپرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن،بار دیگر بر پایبندی خود به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین دفاع از آرمان های انقلاب مهر تایید زده و خالق حماسه ای دیگر در بهمن ماه باشیم .

در ادامه این بیانیه آمده است : در شرایط حساس کنونی  حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بزرگترین و قدرتمندترین پیام به تمام بدخواهان ایران زمین را خواهد داد  که ایران اسلامی با اتحاد مرمانش در مقابل تمام تهدید ها خواهد ایستاد و لحظه ای از آرمان های رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و رهنمود های رهبر معظم انقلاب دست نخواهد کشید و تا آخر استوار و راست قامت خواهد ایستاد .

در پایان این بیانیه آماده است :22بهمن ماه 1391 روزی بیاد ماندنی  در تاریخ این مرز و بوم خواهد بود که ایرانیان بار دیگر دشمنانش را مایوس نموده و با حضور خود در یکی از بزرگترین صحنه های انقلاب همراهی خود با نظام و رهبری   را به جهانیان نشان خواهند داد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا